Polityka jakości
Zarząd Baltic Engineering będzie dążył w swoich działaniach do pełnego usatysfakcjonowania swoich klientów poprzez zapewnienie najwyższej jakości wykonywanych usług spełniających ich potrzeby i oczekiwania.
Osiągnięcie najwyższego poziomu jakości wykonywanych usług w zakresie remontów i regeneracji należy do najistotniejszych zadań każdego pracownika naszego przedsiębiorstwa.
Zarząd Baltic Engineering uznał, że warunkiem skutecznego konkurowania z innymi przedsiębiorstwami jest spełnianie wymagań i oczekiwań nawet najbardziej wymagających klientów. Dzięki takiej postawie zdobywamy zaufanie wśród klientów oraz umacniamy pozycję naszej firmy na rynku. Każdy Klient korzystający z usług Baltic Engineering jest obsługiwany w sposób sprawny, kompleksowy i kompetentny.
W związku z funkcjonowaniem systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015 i AQAP 2110-2016, mając na względzie przede wszystkim maksymalne spełnienie oczekiwań naszych Klientów określono następujące cele, do których będziemy konsekwentnie dążyć:
- nieustanny rozwój firmy i umocnienie naszej pozycji na rynku poprzez zwiększenie liczby klientów i osiąganych przychodów oraz optymalizacji stanu zatrudnienia,
- zaangażowanie wszystkich pracowników w realizację ustalonych celów jakościowych,
- podnoszenie jakości świadczonych usług i redukowanie liczby reklamacji,
- stałe doskonalenie systemu zarządzania jakością.
Cele jakościowe realizowane będą poprzez:
- monitorowanie spełnienia oczekiwań i wymagań naszych Klientów,
- motywowanie pracowników i współpracowników do identyfikowania się z firmą oraz rzetelnego wykonywania obowiązków służbowych,
- prowadzenie prac remontowych i regeneracyjnych w oparciu o światowe i sprawdzone technologie, z wykorzystaniem wiarygodnego wyposażenia pomiarowego,
- szkolenie pracowników w zakresie wdrożonego systemu zarządzania jakością oraz doskonalenie zawodowe,
- prowadzenie auditów wewnętrznych i przeglądów zarządzania w celu potwierdzenia prawidłowego funkcjonowania oraz doskonalenia systemu zarządzania jakością,
- działanie w zgodzie z Ustawą o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym.