Serwis stoczniowy statków

Baltic Engineering

Serwis stoczniowy statków jest najważniejszym i najdynamiczniej rozwijającym się segmentem usług świadczonych przez Baltic Engineering. Współpracujemy z krajowymi i zagranicznymi armatorami, a także z krajowymi stoczniami remontowymi oraz portami. Remonty w ramach usługi serwisu jednostek morskich przeprowadzamy zarówno przy nabrzeżach, jak i na doku pływającym. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub drogą mailową.

W skład oferty wchodzą:

1. remonty klasowe statków na doku pływającym, w tym m.in. serwis małych jednostek pełnomorskich, jednostek żeglugi śródlądowej, statków wojskowych i policyjnych – w ramach tej usługi przeprowadzamy m.in. prace konserwacyjno-malarskie, wymianę elementów konstrukcji kadłuba, remonty zespołów prądotwórczych, sterów, przekładni, maszynek sterowych i linii wałów. Zajmujemy się także naprawami hydrauliki siłowej i automatyki. Większość elementów wymiennych (ze stali i aluminium)produkujemy na miejscu.

  • Parametry doku:
      • długość całkowita:  68 m,
      • szerokość wewnętrzna: 11,9 m,
      • nośność: 1 200 ton,
      • dźwigi dokowe: 4 x 1,0 ton

    Serwis morski na nabrzeżu i w halach

    W ramach usługi serwisu morskiego podejmujemy się nawet najbardziej skomplikowanych remontów i przebudowy statków. Dysponujemy bowiem udźwigowionym nabrzeżem remontowym o długości 200 m. Prace naprawcze wykonujemy m.in. za pomocą maszyn spawalniczych, wiertarek stołowych i magnetycznych, gilotyny, walca do blachy czy zgniatarek.

    Ponadto posiadamy także hale remontowe, w tym:

    • warsztat mechaniczny 1500 m2
    • warsztat kadłubowy 2000 m2
    • warsztat rurarsko-ślusarski  500 m2
    • warsztat elektryczny 100 m2
    • warsztat stolarski 300 m2
    • wyważarka dynamiczna: 1. Typ AM1000 do masy 1200 kg oraz 2. Typ. WD60 do 60 kg
    • hamownia silników spalinowych do 1000 KW

     

    • diagnostyka i remonty siłowni okrętowych takich jak:
      • wysokoprężne silniki okrętowe i urządzenia pomocnicze (w tym diagnostyka na stanowisku obciążeniowym z hamulcem wodnym),
      • główne i pomocnicze okrętowe silniki wysokoprężne,
      • przekładnie zębate,
      • pompy wodne, olejowe i paliwowe,
      • wirówki oleju i paliwa oraz separatory,
      • sprężarki powietrza i sprężarki chłodnicze,
      • turbosprężarki,
      • kotły, zbiorniki ciśnieniowe i wymienniki ciepła,
      • rurowe systemy okrętowe wszelkiego typu i przeznaczenia.